RuggigHund

Zach Braff lämnar Scrubs

Posted on: juli 19, 2008

Han lämnar serien efter säsong 8 som blir 18 avsnitt. Anledningen är att han vill satsa mer på film och regi. Trist beslut för oss som gillar Scrubs men jag hoppas och tror att det föds något stort ur det här och jag förstår honom också, efter 8 år med en serie vill man gärna undvika att det blir en ”Vänner” av det. Känns lite som att det här blir slutet för hela serien efter allt strul som varit med rättigheter.

Läs mer i hos Variety.

SvD DN GP AB

2 svar to "Zach Braff lämnar Scrubs"

Ey, sluta inte blogga! 🙂

Sorry, är mitt uppe i en flytt plus att det är över 30 grader ute. Men jag vill inte posta ett sånt där ”jag har semester från bloggandet”-inlägg för det har jag inte. Vi hörs igen snarare än du tror!

Kommentera

About

En lugn ruggig hund från Göteborg som tipsar om bra musik, snygg design, konst, smart reklam och intressanta youtubes.

Follow me on Twitter

